O Sklepie
Właścicielem witryny Twój Niwelator jest
INFOPOMIAR
ul.Lubelska 52a
26-603 Radom
NIP: 796-242-58-06
Numer konta bankowego
mBank
24 1140 2004 0000 3102 7601 7359
1. Dostępność towarów w sklepie
Staramy się jak najlepiej i najszybciej świadczyć swoje usługi w sprzedaży internetowej. Dlatego przyjęliśmy kilka statusów dostępności produktów by nasz klient miał świadomość ile maksymalnie może czekać na nasz produkt. Określane jest to na karcie produktów napisem "Dostępność". Jest to maksymalny czas ile może wynieść przygotowanie towaru do wysyłki ( np. okres sprowadzenia od producenta ).
Nasze produkty oferowane są z następującą dostępnością:
-"dostępny "
Najczęściej są to towary, które tego samego dnia mogą zostać wysłane do klienta czyli posiadamy je na magazynie.
-"24h"
Są to towary, które sprowadzane są z magazynów prosto od producentów lub naszych dostawców. Czas takiej operacji może wynieść do 24 h lecz może się zdarzyć że nasz dostawca nie ma produktu na stanie i czas oczekiwania może się wydlużyć. W takiej sytuacji poinformujemy cie o czasie realizacji zamówienia.
-"72h"
Są to towary, które sprowadzane są z magazynów prosto od producentów lub naszych dostawców. Czas takiej operacji może wynieść do 72 h lecz może się zdarzyć że nasz dostawca nie ma produktu na stanie i czas oczekiwania może się wydlużyć. W takiej sytuacji poinformujemy cie o czasie realizacji zamówienia.
-"x dni od zamówienia"
Towary oznaczone tą dostępnością jeśli są zamówione do godziny 13 w naszym sklepie są u nas na magazynie już następnego dnia. Jest to produkt zazwyczaj, który sprowadzamy od firm z którymi współpracujemy na terenie całej polski.
-"na zamówienie"
Produkty oznaczone dostępnością na zamówienie są to towary, które nasz pracownik musi zamówić zazwyczaj poza granicami Polsk gdyż mieszczą się w głównych magazynach. Czas uzależniony jest od produktu i wszelkie informacje na temat jego dostępności będą przekazywane interesantowi.
Uwaga: Wszystkie dostępności przedstawiają zwykły status oczekiwania na przesyłke jaki panuję w naszym sklepie. Jest możliwość, że przedłuży się on z powodu wielu czynników np. wysprzedania duzej ilości towaru klientowi, lub chwilowym brakiem w magazynie. O chwilowych brakach produktów klient będzie informowany w ciągu 12h od złożenia zamówienia. Status przyjęcie do realizacji oznacza dostarczenie produktu w nie dłuższy czas niż jest to opisane w dostępności.
2. Opłaty za wysyłkę w sklepie:
Staramy by koszty były jak najniższe dla naszych klientów, oferujemy szeroki wybór wysyłek :
-Kurier- tą opcje przesyłek stosujemy w większości naszych zamówień tyczy się to większych gabarytów. Ten sposób przesyłki zapewnia dostawę w 99% w dniu następnym od wysłania paczki ( ważne by w zamówieniu podać numer telefoniczny osoby odbierającej paczkę, umożliwi to kurierowi dodzwonienie się w razie jakichkolwiek problemów w dostarczeniu przesyłki ) Koszty wysyłki 15zł.
-Poczta Polska- tą opcję przesyłek proponujemy do wysyłania towarów drobnych gdzie również liczy się cena przesyłki. Poczta Polska gwarantuje dostarczenie przesyłki priorytetowej wysłanej do godziny 15 w dniu następnym. Cena wysyłek pocztą polską automatycznie się ustawia w sklepie w zależności od wagi zamówienia.
-Pobranie- forma przesyłki umożliwiająca dokonania opłaty za produkt przy kurierze. Stosowane często przez klientów chcących dokonać szybkiej transakcji z naszym sklepem. Towar zamówiony za pobraniem wysyłany jest tego samego dnia, którego zostało złożone zamówienie. Koszt wysyłki kurierem 27 zł
-Inne- uzgodnione telefonicznie- ta forma przesyłki stosowana jest po wcześniejszym telefonie klienta. Po uzgodnieniu telefonicznym przez nasz sklep formy przesyłki np. wysyłka za granicę, wysyłka z możliwością otworzenia zawartość. Wtedy państwo w zamówieniu zaznaczają ten rodzaj przesyłki.
3. Formy płatności w sklepie:
W naszym sklepie oferujemy 3 sposoby płatności za nasze produkty:
-przelew dowolny- ta forma skierowana jest dla klientów chcących dokonać płatności zwykłym przelewem bankowym. Po wybraniu tej formy płatności należy dokonać przelewu na nasze konto kwoty w wysokości złożonego zamówienia. Czas realizacji przelewów dowolnych max 1 dzien roboczy.
-pobranie- ta forma płatności skierowana jest dla klientów którzy chcą zapłącić za produkty gotówką kurierowi.
-płatne przy odbiorze- ta forma pozwala zapłacić za produkt w sklepie firmowym. Akceptowane formy płatności: Gotówka lub Karty płatnicze.
4. Gwarancja, reklamacje i zwroty w sklepie:
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie ma co najmniej 12 miesięczną gwarancję. Informacje szczegółowe znajdują się w paczce jeśli takich informacji niema gwarancja wynosi 12 miesięcy i jest ważna na podstawie Faktury Vat.
Gwarancja- każdy produkt jest objęty gwarancją minimum 12 miesięcy ( podstawa uznania gwarancji faktura VAT ) , produkty , które są objęte gwarancją dłuższą niż 12 miesięcy np. 24, 36 miesiące są odnotowane na karcie gwarancyjnej z odpowiednią adnotacją. Do jej uznania potrzebna jest ksero oryginał faktury plus gwarancja z pieczęcią firmową.
Reklamacje- wszelkie reklamacje proszę zgłaszać mailowo (biuro@infonarzedzia.pl lub telefonicznie (600 684 425), by nasz pracownik mógł w razie czego pomóc lub upewnić czy na pewno wina leży po stronie wadliwego produktu. Reklamowany produkt należy dostarczyć do naszej firmy na własny koszt. Po uznaniu reklamacji 15zł + VAT będzie zwracane klientowi za dostarczenie produktu do naszej siedziby. Reklamacje będą rozpatrywane do 14 dni roboczych lub do 30 dni jeśli wada będzie wymagała sprowadzenia części z zagranicy.
Zwroty - Każdemu konsumentowi korzystającemu z możliwości dokonania zakupów na odległość (np. przez Internet) przysługuje ustawowe prawo odstąpienia od umowy. Każdy towar, kupiony przez Internet, konsument może w ciągu 14 dni zwrócić. Wskazany termin liczy się dopiero od momentu otrzymania kupionego towaru. Konsument może zwrócić towar bez konieczności podania przyczyny swojej decyzji.
Zwrotom nie podlegają produkty sprowadzane na zamówienie oraz będące zamówione na podstawie odrębnych umów.